Discover fascinating and informative short stories on our blog. From historical events to natural world facts, our random stories will captivate you. Read now and expand your knowledge in a fun and enjoyable way!

Jumat, 04 Juni 2010

Smoking is ugly

Jumat, Juni 04, 2010 Posted by Tito , , No comments

picture taken 2005 or later. location: REKTORAT Front door UNILA. 
talent: left Faisal Burmeli right: Tito Doni Asmoro
Brief: Takin note that Smoking is making you ugly.

--
on friday morning
(Popup FB chat):
note: A=temen deket yg sudah menikah
A: pagi mas tito, saya bla..bla..bla suaminya bla..bla..bla.. masih kenal kontak EO lampung ga?
gw: (diem,, mikir... kaget.. sakit perut,,,)
gw: (3 menit kemudian) untuk acara apa mas?
gw: (Sign out FB Chat)

jahat. tapi rasanya aneh. kenal ga. ketemu ga pernah. ngbrol apa lagi.
basa-basi itu perlu. mas lain kali kenalan dulu ya basa-basi.. tanya kabar dsb. tar pasti gw kasi jawabnnya.
mari kita ambil pelajaran dari hal ini. kita loh, it mean gw jga,... 

don't come over to your somebody and ask something to do without basa basi sbentar aja....
rasanya ga enak kalau keseringan diminta bantuan aja baru orang dateng, negur dan menyapa (lah curcol)...


welcome june... be prepared for july for coming!

0 komentar:

Posting Komentar

say something....